Hot 100 (18/06): As It Was 6x #1, Kate Bush #4, Doja Cat #9

A Sisifo do pop, @ArmyDreamers

1 curtida

O top 5 da Lizzo, venceu muito

Adele ficou quantas semanas em #1?

1 curtida

Heat Waves ainda no top 10, tá há quanto tempo já?

10 se eu não me engano

O Malone mega escorado na Doja kkkkk

1 curtida

mais um top 10 pra doja

não enche o saco

meu deus até a kate bush conseguiu um top 5 no Hot depois de anos e a merdonna apelando colocar grillz nos freios pra pagar de tiazona moderna não conseguiu

Exatamente pra uma música de 40 anos atrás

As it was vai varrer o grammy desse ano

2 curtidas

Fraco. Isso e nada é a mesma coisa.

Agora que eu vi Wair For U ali.
É smash mesmo.

First Class vai morar no top 5

As It Was = 6 semanas

Look + Cardigan + Willow + All Too Well = 4 semanas somadas

“Hill” drew 29 million streams (up 65%) and 2.4 million airplay impressions among Radio Songs reporters (up 519%) and sold 22,200 downloads (up 21%) in the June 3-9 tracking week. It spends a second week at No. 1 on Digital Song Sales and rises to No. 1 on Streaming Songs, marking Bush’s first leader on each list, while winning top Sales and Streaming Gainer honors on the Hot 100.

2 curtidas

Meanwhile, as Bush solely wrote, produced and performs “Hill,” the song is the first top five Hot 100 hit by a solo singer, writer and producer and no accompanying credited talents since Hozier’s “Take Me to Church,” which hit No. 2 in December 2014. Before that, Pharrell Williams’ self-performed, -penned and -produced “Happy” dominated for 10 weeks beginning in March 2014. “Hill” is the first such top five hit by a female artist in nearly 18 years, since Alicia Keys’ “If I Ain’t Got You,” which reached No. 4 in July 2004.

@lan o talento

Se a Kate Bush pegar #1, a Mariah perde algum recorde?

Ela nao vai pegar, os streams ja estao caido nos EUA

Acho que a Doja deve ser a próxima mulher a chegar na marca de 10 top 10 hits. Como hitmaker, ela está se saindo melhor que a Dua Lipa, o que pra mim é uma surpresa.

2 curtidas