M.I.A anuncia nome do seu novo álbum e revela que virou cristã

M.I.A. has shared the new single “The One,” produced by Rex Kudo and T-Minus. The musician has also revealed the title of her next album: MATA . The follow-up to AIM will arrive via Island Record, with which M.I.A. has signed a new global record deal. The album does not currently have a release date. Below, listen to “The One” and find M.I.A.’s upcoming tour schedule.

In an interview with Zane Lowe on Apple Music 1, M.I.A. said she “was in a really happy place” when she made “The One.” She also said that MATA “has two sides to it.” M.I.A.

The musician also revealed in an interview with Zane Lowe on Apple Music 1 that she is now a born-again Christian

“Being a Tamil and being a Hindu, I was very comfortable that I’d arrived finding myself. Which is, I think, going to be weird for America to process. But I had a vision and I saw the vision of Jesus Christ.”

mais uma para guardar na fã-base

Lenda cristã
Ela é uma de nós

Pois eu não guardo

Vou dar muito stream no MATA

MAYA ARULPRAGASAM EU NASCI PRA TE ACLAMAR

vem bomba esse album
a era islamica nos trouxe o hino bad girls

o problema não é nem ela ser cristã

é ela se denominar ‘‘born-again’’ christian

O novo JIK. Ninguém merece

o cérebro dessa aí necrosou total

Ela estava tão desiludida com a indústria, pensei que tivesse se aposentado. Esperando o retorno da Duffy também.

lenda que se pronunciou através de uma obra de arte sobre a proibição das mulheres sauditas de dirigirem

Tanto faz, só quero MATA kkkkkkk

Que ao menos não lance um novo lixo como o AIM

ela morreu e nao eh de hoje

morreu pra mim

SE RESPEITE

O single já saiu?

Esse álbum é horrível

só se fala em outra coisa

não é o melhor da carreira mas tem canções de alto valor artístico como borders

2 curtidas